Praca z domu, jakkolwiek niezwykle wygodna, pozostaje pracą i niesie ze sobą określone wymagania. W domowych warunkach również obowiązuje RODO czyli Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych).
Dokumenty firmowe pozostawione na stole w dużym pokoju lub salonie są nie tylko narażone na zniszczenie, ale również na wgląd przez osoby trzecie, i nie trzeba tu zakładać złej woli czy szpiegostwa. Wystarczy, że dziecko weźmie sobie kartkę z stanowiska pracy mamy, stworzy na niej piękny rysunek a następnie zabierze go do przedszkola pokazać pani. Utrzymanie porządku to jedna sprawa, ale trzymanie dokumentów w bezpiecznym miejscu to druga, nieco bardziej złożona.
Niestety ustawa nie jest precyzyjna i nie wskazuje dokładnych wymagań stawianych meblom w których są przechowywane dane wrażliwe. W meblach należy stosować zabezpieczenia adekwatne do wartości przechowywanych dokumentów, odpowiednie do wartości danych i ewentualnych zagrożeń.
W Office@Home dajemy możliwość odpowiedniego zabezpieczenia dokumentów i danych w warunkach domowych, w zależności od potrzeb i wymogów. Od prostych zamykanych kontenerów poprzez szafy ze wzmocnionymi zawiasami po szafy z elektronicznymi szyfrowymi zamkami dającymi możliwość przypisania różnego poziomu dostępu różnym osobom.